Spousta zábavy pro Vaše děti
velke skaliny facebook
velke skaliny youtube
letní tábory 2015 velké skaliny letní tábory 2015 velké skaliny letní tábory 2015 velké skaliny letní tábory 2015 velké skaliny letní tábory 2015 velké skaliny letní tábory 2015 velké skaliny letní tábory 2015 velké skaliny letní tábory 2015 velké skaliny letní tábory 2015 velké skaliny letní tábory 2015 velké skaliny letní tábory 2015 velké skaliny

ADRESA TÁBORA:

Letní dětský tábor
Velké Skaliny
38241 Kaplice

tel. 777 132 640
email: info@velkeskaliny.cz

Letní dětský tábor Velké Skaliny

Vážení táborníci, na našich webových stránkách je již k dispozici možnost přihlásit se na letní dětské tábory 2018. Program jednotlivých běhů je následující: 1.běh Pokémon, 2.běh Mafie Scallinago, 3.běh Avengers - superhrdinové a 4.běh Úžasňákovi na Skalinách

Přihlašovat se na letní tábory 2019 můžete přímo zde a nebo navštivte domácí stránku Velké Skaliny.cz

Aktuality

6 - 7.den

15.8.2019 – čtvrtek
Drazí a milí rodiče, kamarádi a rodino,
skalinami se rozléhaly písničky táborských tanců. Všechny děti tancovaly podle vedoucích a pořádně jsme rozhýbali všechny svaly v těle. V dopoledních hodinách se po celém prostoru tábora rozmístily stanoviště, na kterých táborníci ukazovali svého týmového ducha, fyzické ale i talentové vlastnosti. Jak zvládají nátlak, stres a podobně. Po obědě následovaly oddílové činnosti. Každý vedoucí si vyvedl svůj oddíl z tábora a připravil si pro svoji mládež nějaké originální hry. Někteří měli bojovku podle fáborků, jiní stavěli domečky v lese nebo hráli různé týmové soutěže (např. Lovci perel). Po večeři následovalo kino, kdy se promítal druhý díl Úžásňáků.

16.8.2019 – pátek
den jako z deštného pralesa. Obloha pokrytá tmavými mraky, kapky deště a ponurá nálada. Všechny oddíly se nasnídaly. Mezi tím se den rozzářil. Vyfasovali jsem balíčky se svačinou, zabalili batůžky s pláštěnkami, pitím a pomalinku vyrazili natěšení na celodenní výlet mimo tábor. Po cestě nás však zastihla silná přeháňka. Nasadili jsme pláštěnky a schovali se pod deštníky vytvořené z větví stromů. Déšť byl stále silnější, ale lesní ochrana nás výborně bránila, že i tak jsme si mohli v rámci možností užít den ve volné přírodě. Po návratu do tábora si oddíly udělali odpočinkové odpoledne. Hrály se společenské hry, leželo se, nebo se koukalo na film. Před večeří se jídelna proměnila v herní plac, kdy děti hledaly podle seznamu požadavků lidi, které se k nim hodili a sbíraly jejich podpisy. Jedním z požadavků byl například: Najdi osobu, která mluví francouzsky. Děti se snažily a více se mezi sebou sblížily mladší i starší táborníci. Po večeři následovala známá vědomostní AZ kviz. Všechny vedoucí překvapilo, jak silné vědomosti nosí v hlavách naše Úžaděti.

4 - 5.den

13.8.2019 – úterý
Drazí a milí rodiče, kamarádi a rodino,
Počasí se nám už od rána kabonilo, země byla mokrá a všude byly louže. Dopoledne byli Skaliňáci se svými vedoucími. Hráli hry, sportovali nebo vyráběli. Po obědě probíhaly týmové hry. První z nich byla Vysvleč a převleč tričko, kdy celý tým stojí v řadě a vedoucí přetahuje přes celý tým velké triko a snaží se to zvládnout co nejrychleji. Hned potom následovalo hledání uloupených týmových vůdců, hrdinů, kdy Úžaděti za naprosté tichosti chodili kolem chatiček v malých skupinkách a naslouchali odpovědím na zaťukání na dveře. Pokud se ozvalo číslo shodné tomu jejich, mohli vejít dovnitř a připojit se ke svému vedoucímu. Celý den jsme po večeři završili kroužky (sportovní aktivity, karaoke, pletení náramků atd.)

14.8.2019 – středa
Konečně nás probudilo upřímně teplé ráno. Všechny nás to nabylo energií a společná taneční rozcvička to ještě podpořila. Po snídani hned naběhly týmové hry. Dones pití, zpívej a maluj, kdy děti běhají k vedoucímu, hodí kostkou štěstí a plní úkol, přiřazený k danému číslu. Skaliňáci předvedli opravdu brilantní výkony. Po soutěži přišla výroba letadel na letecký den. Zdá se to jako jednoduchá věc, ale je opravdu oříšek vytvořit letadlo, které opravdu letí, a ještě dobře vypadá. Po startu letadel z balkónu hlavní budovy to měla dvě z nich i hned po přistání spočítané. Úžaděti jásaly a podporovaly svoje týmy. Velký úspěch sklidila hra trezor, která se konala před večeří. Náš nepřítel pan M, nechal po dopadu letadla otevřený trezor a my konečně mohli zaútočit a okrást ho o některé z jeho bohatství. Naneštěstí jeho komplici byli stále v pohotovosti a všechny mince bránili. Děti běhaly pro mince a praktikanti je vybíjeli míči. Když byly zasaženy, musely svoji kořist zahodit a přišly o svůj život v podobě víčka od plastové lahve, které získal v dopolední kreativní hře. Po večeři následovala diskotéka v duchu 80. let. Slyšeli jsme Michaela Jacksona a podobné hity této doby.

Skaliny Skaliny Skaliny

1-3.den

10.8.2019 - sobota
Drazí a milí rodiče, kamarádi a rodino,
v sobotu ráno jsme Vám odvezli vaše drahé miláčky do našeho tábora a na několik dní je přeměnili v naše úžasné Skaliňáky. Po příjezdu jsme nikoho nenechali ani vydechnout a děti se vrhli do záhady ztraceného vedoucího. Vyluštili jsme rébus, našli tajný klíč a vysvobodili jsme uvězněné vedoucí z chatiček. Po obědě jsme už zařizovali naše nové bytové komplexy. Vybalili jsme je, uklidili, srovnali, co je potřeba a vyrazili na prohlídku k paní doktorce. Čas rychle plynul a den nám už zavíral očka. Po večeři, když se setmělo, se rozsvítila naše Hollywoodská hala a projektor zažehl na zeď film Úžasňákovi 1, aby všechny děti, znalí i neznalí, se dostali do děje našeho táborového tématu.
Úžaděti, vítejte na skalinách! Úžasňáci potřebují Vaši pomoc!

11.8.2019 – neděle
Drazí a milí rodiče, kamarádi a rodino,
ráno zakokrhal kohout ze vzdáleného statku a všichni Skaliňáci se probudili do slunného rána. Rozproudili jsme svá těla, umyli se a vyrazili na snídani. Během dopoledne se Skaliňáci se svými vedoucími zúčastnili několika mini soutěží, abychom otestovali jejich schopnosti. Jednalo se například o střelbu z luku, skákání v pytli, či hod na terč. Všechny tyto mini hry byly důležité na odpolední casting, kdy děti konečně zahlédli a seznámili se s rodinou Úžasných a jejich známými. Všichni superhrdinové pomalu vytvořili své týmy a ukázali, co v nich opravdu je. Pět vytvořených týmů, každý v čele se dvěma hrdiny, si zabrali své základny a začali tvořit týmové symboly (vlajky, pokřiky, talismany). Celá odpolední hitparáda byla oslavena první diskotékou.

12.8.2019 – pondělí
Malé dešťové kapky nás probudili, když narážely do oken. Dopoledne jsme poznávali nové hrdiny, které ještě ani kinová plátna nespatřila. Viděli jsme nespočet nových schopností a Skaliňáci museli každého nového hrdinu pojmenovat. Všechny oddíly se po poledním klidu, kdy byl poprvé slavnostně otevřen náš úžabufet, rozdělily do týmů a předvedly své vlajky a ostatní symboly, bohužel byly uloupeny zlým záporákem panem M a jeho kumpány. Týmy byly nuceny je objevit podle indicií a získat je zpět. Před večeří probíhalo finální seznamování v oddílech a různé společenské hry. Dnešní den nám provázelo nepříjemné počasí, ale ani to nás nezastavilo. Večerní televizní soutěž Kufr se vrátil mezi nás na Skaliny a sklidil ohromný potlesk!

13 - 14.den

8.8.2019
Dopoledne jsme se utkali v epické bitvě kosmických lodí. Týmy mezi sebou soutěžily o nadvládu nad nekonečným prostorem a zároveň bojovaly s Thanosovou mezigalaktickou armádou. Po pečlivé analýze dat je jisté, že se konec Thanosovi nadvlády blíží. V odpoledním hodinách začali pozemní boje na okolních planetách, ke kterým se postupně připojilo i domorodé obyvatelstvo a zbytky Thanosovi armády byly donuceny k ústupu. Večer si starší Avengerové připravili tématický program pro své mladší soukmenovce v podobě mnoha zajímavých scének ze života Avengers.
9.8.2019
Dnes jsme zažili poslední a rozhodující střet s Thanosem, který byl po lítém boji přemožen a Avengers se opět spolu s lidmi chopili vlády nad galaxiemi. Naši mladí bojovníci a bojovnice, kteří před čtrnácti dny s obavami nastupovali do našeho výcvikového centra, jsou dnes protřelými a zkušenými mazáky, které lze bez obav vyslat do dalších misí. Dnešní den zakončíme velkou a stylovou párty a již zítra můžete očekávat příjezd vašich ratolestí domů. Dva týdny nezapomenutelných zážitků, nových přátelství, smíchu a zábavy jsou u konce. Užili jsme si je a to je hlavní! A těšíme se na vás zase příští rok.

11 - 12.den

6.8.2019
Dnes jsme při hlídce nad planetou zastavili v Las Vegas. Město loterie k našim, teď již Avengerům, bylo štědré a každý tým si vydělal dostatek prostředků na vylepšení svých mezigalaktických lodí.
Odpoledne k nám zavítali mistři karate z nedalekého chrámu. Ukázali nám spousta chvatů a fíglů jak oslabit Thanose a jeho stoupence. Večer proběhla, tajná porada u ohně. Bavili jsme se o strategii a taktice, jak porazit flotilu vesmírných lodí zlého Thanose. Po poradě náš hudebník vytáhl kytaru a zpívali jsme až do večerky.
7.8.2019
Dnes jsme znovu byli na obchůzce v blízkém i dalekém okolí a hledali jsme stopy po zlém Thanosovi. Šli jsme na nedalekou, nově postavenou rozhlednu na Hradištském vrchu  ( opravdu můžeme návštěvu doporučit). I když jsme Thanose nenašli, tak panorama, které jsme viděli - k nezaplacení! Naši Avengers si cestu náramně užili a s dobrou náladou se vrátili zpět na základnu, šťastni ale opravdu unaveni. Tak dobrou noc!

9-10.den

Dnes nás požádal samotný Thor a pomoc při zajišťování komunikace mezi Avengery napříč celým časoprostorem. Rekruti si zopakovali mnohé ze znalosti místopisu, taktiky a strategie a připravili se tak na vstup mezi Avengery, který je čeká dnes večer. Jedná se o důležitý moment, který zcela jistě zvrátí chod událostí.
Při přípravách ke vstupu mezi Avengers, byla naše základna opět napadena zlým Thanosem a jeho monstry. Podařilo se mu v lítém boji vyhladit polovinu našich rekrutů. Stávajícím Avengerům se podařilo zachránit polovinu těch nejmenších s nimiž od zítřka začneme budovat nový a bezpečný svět. Ale netřeba se bát. Nejmenší téměř hned vymysleli plán, jak oživit své starší kolegy, takže pravděpodobně zítra zas budeme v plné síle. Sílu Avengers jsme večer potvrdili u posvátného ohně, ale teď je již čas jít spát a připravit se na zítřek.

Skaliny Skaliny Skaliny

8.den

Počasí našim plánům příliš nepřeje a tak jsme dnes opět vykročili oběma nohama do deštivého počasí. Nás ale jen tak něco nezastaví a tak jsme dopoledne věnovali strategii a taktice. Adepti našeho programu se mohli vyřádit u deskových her, a když na nás slunce vykouklo zpoza mraků, tak i u pohybových her se zaměřením na zručnost a rychlost. Po dobrém obědě, byla vyhlášena volba „MISS AVENGERS“ a jednotlivé týmy začaly připravovat prezentaci svého zcela nového a inovativního Avengera. Pomocí scénky, nápaditých kostýmů a propracovaného popisu, se snažily zaujmout porotu a získat nějaké plusové body do celkového týmového hodnocení. Čas tady bohužel utíká velmi rychle a po večerním programu, nastal čas na odpočinek. Zítra na viděnou!

Skaliny Skaliny Skaliny

7.den

Dnes naši rekruti byli pověřeni předáním důležitých informací o dalších superhrdinech, kteří by mohli pomoct s bojem proti Thanosovi. Při přenášení informací byli rekruti pronásledováni Thanosovými stoupenci, ale díky získanému výcviku byli informace bezpečně a rychle dopraveny na místo určení. Mise byla rychle splněna, a tak jsme se mohli nadále věnovat tréninku.
Odpoledne rekruti byli zaskočeni jedním s Avengerů. Úkolem bylo vyrobit novou látku, která by pomohla s bojem proti temnému Thanosovi. Po složité výrobě a dodržení přesných procedur se podařilo látku úspěšně vyrobit a za odměnu si rekruti vysloužili odpočinek.

Skaliny Skaliny Skaliny

6.den

Základna se dnes opět probudila do krásného rána a to znamenalo jediné. Vyrážíme na výlet po okolí!
Rozdělili jsme se na dvě party a vyrazili dobýt okolní vrcholy. Každá ze skupin měla za úkol postarat se o své stravování. To v praxi znamená uvařit si v terénu dobrou polívku a následně si svépomocí něco fajného upéct na ohni. To vše samozřejmě proložené zábavou a hrami. Pár kilometrů jsme přitom nachodili a je skvělé vědět, že tahle parta je ve skvělé kondici. Po návratu nám bodla dobrá večeře a dne jdeme spát se skvělými zážitky. Tak dobrou a zas zítra!

Skaliny Skaliny Skaliny

5.den

Dnes po ránu byli naši rekruti posláni na první misi. Náš nepřítel Thanos ukradl, důležité zásoby a součástky a my jsme je nutně potřebovali získat zpět. Naši rekruti v pašerácké misi odvedli více než dobrou práci a vrátili vše do našich rukou.  Nejen, že vrátili zásoby nazpět, ale podařilo se jim porazit i Thanosovi nohsledy. Odpoledne jsme se opět vrátili k tréninku. Konkrétně orientace a navigace, jenže Thanosovi stoupenci nám ani tentokrát nenechali čas na oddych. Bojovali jsme statečně, a opět zvítězili. Po dalším úspěšném dni nás čekala skvělá oslava v podobě retro disco párty. Těšíme se na zítřek.

4.den

Z důvodu extrémně špatného počasí se naši rekruti se hned dopoledne koukli na krátký dvou a půl hodinový instruktážní film, ve kterém se dozvěděli, jak pořádně bojovat s Thanosem, a jeho věrnými stoupenci.
Po odpoledním odpočinku měli možnost prověřit terén kolem tábora. My Avengers jsme si pro ně však připravili test, který zkoumal jejich bystrost a zrak. Proto jsme ještě před odchodem vyslali naše trenéry, kteří je na cestě překvapili a ptali se na záludné otázky. Všechny týmy, ale odvedli skvělou práci a nenechali se zaskočit a vrátili se z terénu z nově nabitým zkušenostmi a skvělými výsledky. Nastal čas na oddych a ten byl věnován klasickým sporům jako je fotbal, basketbal, přehazovaná a jiné. Po skvělé stráveném dni a dobré večeři se celá základna odebrala k spánku.

1 až 3.den

27.7.2019
Dnes dorazili první rekruti do tajného tábora jednotky Avengers, aby se zde po dobu 14 dnů podrobili výcviku v dovednostech, jež přispějí k záchraně Země a celého vesmíru a definitivně přispějí k poražení obávaného Thanose. Vypadají všichni velmi nadějně a odhodlaně a naděje na šťastný život v míru na zemi se znovu rýsuje.
28.7.2019
Hned po ránu byly zformovány nové jednotky a bylo zahájeno testování nových adeptů z hlediska jejich schopností, a nutno přiznat, že vedení základny bylo příjemně překvapeno.
Odpoledne se konala tajná schůzka, na které vedení zamýšlelo rozřadit rekruty do týmů, ale na neštěstí byli přepadeni Thanosovými stoupenci. Rekruti byli zajati. Proto byli povoláni všichni dostupní superhrdinové na pomoc. Avengers se poměrně jednoduše vypořádali s Thanosovými poskoky a rekruty bez úhony vysvobodili. Superhrdinové byli sami překvapeni schopnostmi svých následníků, a proto s radostí začali hned s jejich výcvikem.
29.7.2019
Nově příchozí adepti se úspěšně začlenili do jednotky Avengeres. Vzhledem k tomu, že nad základnou vládlo nepříznivé počasí, rozhodli se Avengers, že zapracují na svém technickém vybavení a zázemí a jali se stavět nové vesmírné koráby. Nový rekruti prokázali úžasné schopnosti při výstavbě těchto plavidel za použití rozličných a nejmodernějších materiálů. Avengers následně jejich snahu vyhodnotili při večerních prezentacích. Během dne se také přeskupili do týmů, které nadále povedou boj proti Thanosovi a názvy těchto týmů jsou skutečně nápadité. Každého z týmů se ujal jeden s Avengerů, který je nadále povede a bude chránit.
Večer proběhla seznamovací párty, při které nový rekruti našli mnoho nových přátel a zábava tak mohla propuknout plným proudem. Podle všeho panuje na základně dobrá nálada a mladí bojovníci a bojovnice s napětím očekávají, jak se věci vyvinou.

Skaliny Skaliny Skaliny

Navštivte nás na Facebooku

svatebni fotograf ceske budejovice

reklamní předměty potisk
Reklamní předměty potisk

Telefon: 777 132 640       email: info@velkeskaliny.cz

© 2008 - 2019 Dětský Letní tábor Velké Skaliny   ||  WebDesign, eSHOP 1K Design! Reklamní předměty Reklamní plachty